вторник, 8 септември 2015 г.

ТРОЙКА С НЕМСКА ОВЧАРКА!?!

Като ученик помагах на една сексапилна съученичка по математика. 
Възбуждаше ме, но не бях влюбен. 
Имаше си ревнив приятел и не смеех да я закачам. Мацето ми се подсмиваше, издевателствуваше с инцидентни и “уж случайни” докосвания или само така ми се струваше. 
Влезнах студент в София, а тя се замоми при чичо си, също в София и бързо се ожени за върастен международен съдия и треньор, който често пътуваше зад граница. Имах самостоятелна студентска стаичка и Ани ме посети придружена от едра немска овчарка. Извадих коняк и шоколадови бонбони. Почерпихме се порядъчно и метнах един бонбон на песа. Овчарката го глътна от “воле”, а Ани ми се сопна да не давам сладко на кучета! Нямали панкреас!?!
 Леко пийнал хвърлих още един бонбон и получих щамарче!?! Рязко дръпнах мацката и тя отново ме “провокира” със сексуални докосвания! Повалих я напреко върху кревата и бръкна под полата. 
Мацката подаде и лесно дръпна бикините. После ми смъкна анцуга и близна набъбналата пишка! 
Качих я върху маламашката, за да не бъда нападнат, в гръб, от песа! 
Тя ми се надяна “от воле”, набраздена и хлъзгаваа. Целувката й бе по френски игрива, а влагалището горещо и гостоприемноо... 
Натискът се увеличи и усетих особенна миризма. Възбудената овчарката бе опряла впечатляващо дълга пишка и напираше между полукълбата, като ми дишаше над нейния гръб.
Ани се изхлузи от превъзбудения ми кур и го налапа; силно се нагъзи и помогна на песа да нахлуе вагинално. Застинах предпазливо и в очакване, за да не раздразня животното, което се беше озъбило и ръмжеше.
 Усещах чевръстите му удари, а самката, с престараваш се минет вкарваше главичката ми чак до носоглатката. 
Неконролирано се изпразних към хранопровода. Такова дълбоко гърло срещах за сефте... След празнене главичката ми става свръхчувствителна и бързам да я отдръпна, но този път женската не ме освобождаваше, нагъзена от песа. 
Тогава разбрах, че в куческата оргия идва момент на "набъбнала шийката" под главичката на пишката; настъпва “склещване” за няколко минути; и едва след намаляване на кръвния отток, може да бъде “разкачено” чифтосването!?! 
Тази история се разиграваше при всеки воайяж на съпруга, с когото Ани-то не се престрашаваше да отиграе тройката!?! Тогава научих и друга максима: “При секса всичко е позволено, стига да има съгласие!” Самката си го бе дресирала; звярът си го търсеше; Аз нямах нищо против разнообразието, в секса!
 Освен това не лапах и не прониквах в животински полови органи!?!

 ГАЛЕКС

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Flamingo ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...